Vilka influencers är störst? – ICONFEST Awards ger svaret med hjälp av allmänhetens röster

Vem är årets influencer, årets stjärnskott och årets interiördesign? På ICONFEST Awards imorgon lördag den 5 maj kommer svaret. Vinnarna har korats genom en omröstning på webben. Galan har 20 kategorier.
I kategorin årets interiördesign är Interior by Vanessa, Design by Mirelle, Arijana Heinrici, Interior by Susan och Nya Hemmet de fem toppnominerade.

Priserna delas ut i samband med den nya influencer-festivalen ICONFEST. Under dagen finns många av Sveriges främsta influencers på plats för att träffa följare. På kvällen delas priser ut till de framröstade vinnarna i olika kategorier.

ICONFEST är Europas första stora influencer-festival, som äger rum på Stockholmsmässan den 5 maj.

Det är hela 20 kategorier, till exempel årets influencer, årets podcast, årets blogg, årets instagram, årets företag, årets snapchat, årets youtuber, årets stjärnskott, årets eko, årets familj, årets social impact, årets twitter, årets heminredning, årets träning & hälsa, årets gamer, årets fashion, årets ansikte, årets fanpage, årets musical.ly och årets legend. Artister som uppträder under kvällen är bland andra Nova Miller, Lisa Ajax, QUEST, LYSA och Andreas Wijk.

Se hela programmet: www.iconfest.com/sv/program/

Journalister är välkomna att ackreditera sig hos Stockholmsmässan. Ackrediteringen görs separat till dagsprogrammet respektive kvällsprogrammet. www.iconfest.com/sv/press/

För mer information kontakta gärna:
Josephine Charpentier, Starberger Group josephine.charpentier@starbergergroup.com, 073-500 09 40
Rosanna Thun, Tourn International rosanna@tourn.co, 072-744 44 50
Emelie Nord, Stockholmsmässan emelie.nord@stockholmsmassan.se, 070-789 43 40

Om ICONFEST www.iconfest.com Datum och tid: Lördag den 5 maj, 2018, kl.10.00–17.00 (ICONFEST AWARDS kl.19.00). Arrangörer: Stockholmsmässan, Tourn International och Starberger Group.